Banegårdsgade 12, 8300 Odder

man - fre: 08.00-20.00

Vi hjælper dig på vej

Dialogbaseret teoriundervisning i øjenhøjde

Din teoriundervisning foregår som tavleundervisning – og ikke længere som pc undervisning, da IT undervisning, hvor du tidligere har kunnet komme og gå efter behov ikke længere er lovligt. Når vi anvender IT som hjælpemiddel i den teoretiske del af din køreuddannelse, skal der være en kørelærer til stede i undervisningslokalet sammen med dig og de øvrige køreelever.

Din kørelærer er aktiv vejleder og diskussionspartner og sammen skaber vi en målrettet teoriundervisning og dialog med alle køreelever på holdet, ikke mindst når vi når til komplicerede dele af teoriundervisningen, eller når vi skal vurdere kørelevernes holdning og adfærd.

Dette stiller naturligt krav til, at alle deltagere er på samme undervisningsmæssige niveau i køreuddannelsen – og det er vores opgave, at klæde dig teoretisk på.

Det sikrer vi ved at undervise dig  i ét emne ad gangen og herefter kontrollere forståelsen af teorien ved hjælp af evaluerende prøver.

Du kan i øvrigt købe teoribøger, videobånd, lydbånd og cd-rom med teoristoffet, som hjælper dig endnu bedre på vej – og så er vores lokaler placeret lige over for både letbanen og busstationen i Odder.

Dialogbaseret teoriundervisning i øjenhøjde

Du kan i øvrigt købe teoribøger, videobånd, lydbånd og cd-rom med teoristoffet, som hjælper dig endnu bedre på vej.